آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان (۱۸ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۹۳۸
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان (۱۸ دی ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در هرمزگان خبر داد و گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر جاویدان امروز، ۱۸ دی ۱۴۰۲، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی درراستای ارتقای امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محور‌های مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر ۳۵۶ کیلو تریاک، ۲۸۸ کیلو حشیش و ۲۹ کیلو هرویین جمعا ۶۷۳کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، ۱۶ قاچاقچی مواد مخدرو ۴۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و ۳۵۲ معتاد متجاهر و بدون مکان دستگیر شدند.

جاویدان، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->